Freitag, 7. Oktober 2011

the school

ich han grad na chli vorig ziit, es isch 10 ab 12i ide nacht und ich muess na ca. e stund warte, dass ich eim ide schwiiz chan alüüte für mini bachelorarbet. so ja, das tönt ja scho sehr seriös. aber ich han ja versproche na chli vode schuel z'schriebe. ich han öpe 12 stund schuel ide wuche, tönt nöd grad nach viel, aber es fülltmi so ziemlich us. zuesätzlich muessi ja na einisch ide wuche go schwümme, einisch hani squash-kurs und denn chunt sicher na ein kurs dezue zum bispil "muscle mania", sonen fitness-kurs wo teilwiis ziemli abgaht. denn hänkemer meistens na e aqua-fit stund dra. hüt simmer grad wieder gsi. das isch würkli soooo lustig :-) ide squash-stund hädmi doch de lehrer tatsächlich gfraget, ebi tennis spiele!! hani nöd schlecht gstuunet, daser das usegfunde häd trotz mim bescheidne tennis-niveau. ja genau und denn näbebi gits na normali ufzgi und arbete zum schriebe. wobi ich na mit keinere agfange han - leider. chan aso nani gnau säge, wie schwierig, dasses isch, aber isch sicher nöd lustig. morn müessti theoeretisch 5 siite schriebe, aber han na kei ahnig über was. es wird sich sicher wieder irgendwie regle :-) eifach so daser gsehnd, dasi nöd eifach zum spass da bin ;-) und s'allerschlimmschte sind d'präsentatione uf englisch, da hamer würkli öpis ibrockt. ischmer au scho paar mal passiert, dasmer öpis z'dritte oder so händ müesse bespreche und denn s'resultat händ müesse mitteile und niemmer öpis gseit häd, denn bin ich demfall ade reihe gsi mit mim brochne englisch - schöööön! :-)

vode schuel isch das so das gsi. hüt hämer all internationale studente vo da es thanksgiving-ässe gha. feins kantine-ässe gsi... haha. und mini gang mit spanisch-sprechende lüüt isch wieder um zwei agstiege, en kolumbianer und en mexikaner (chumer langsam richtig dumm vor, wenni bi jedem woni kennelerne säge, "ah det bini au scho gsi", aber isch so), de kolumbianer vo bogota und de mexikaner vo queretaro. soo jetzt chani denn am andere bald alüüte. und debi bini doch soooo müed. da muessi dure.

besos y abrazos

Keine Kommentare: