Mittwoch, 7. Mai 2008

Pazifik

So, ich meld mich vom pazifik. Han mittlerwile scho es paar ort kenneglernt da, unter anderem wiedermal es paradies: MARUATA.

Und jetzt grad bini sehr positiv ueberrascht worde vo puerto escondido. Es isch vil weniger touristisch als ich befuerchtet han. Eifach es surfer-oertli und daher mega friedlich. Was mir jetzt aber chli d'plaen durenandwirft. Han alles schoen planet gha, wili mi zum teil han muesse akuende, weni chum. Zum bispil in guatemala, wili es paaerli wet go bsueche, woni mitem pablo vor 2 jahr in kolumbie kenneglernt han. Aber ich glaube, es git e chlini planaenderig und ich nimm da na paar taeg stunde zum lerne surfe. Di gross frag isch jetzt eifach, was wird gstriche oder kuerzt? Das muesmer jetzt am strand go ueberlegge... Hoffe, das stoert eui noed ;-)

Also das waers mal, halt wieder «ohne grosse worte», aber d'bilder sind eh s'coolste.

Hasta luego
Anita


Barra de Navidad

Maruata

Zihuatanejo

Acapulco

Keine Kommentare: